22 Şubat 2008 Cuma

ARTIK EMEKLİYİM

Artık Emekliyim Ben.
Tembellikte yaşlılıkta yorgunlukta kimseye kendimi geçirtmem valla.
Ertelemeleri cok severim. Kendimi tanıtmadaki gecikmemde belli oldugu üzere
agır çekimde yaşamayı seviyorum .
Ama hayat müsaade etmiyor buna hep beni arkandan itekliyor.
Ben de isteksizce bir telaş içinde davranıyorum.
Michael Jacksonun ayak hareketi dansı gibi yapıp yerimde sayıyorum.
Hatta geri gidiyorum. 1954 dogumluyum. Olmaktan utandıgım bir burctayım.
Tatbiki Güzel Sanatlardan 78 de mezun oldum. Grafikerdim.
Dört senelik bir işhayatından sonra İstanbuldan ayrılınca Grafikerlik kaldı.
İzmitte altı ayda kalkındırma planları yaptıgımız bir reklam ajansında 6 ay çalıştım..
ama sonra ne mi oldu İflas noktasına geldi. Ama ben masumdum.(-valla-)
Sonra bir takım acılar, talihsizlikler ve yine İzmitte asla yapamam dediğim bir bilgi işlem merkezinde (orası benim için cok özeldir) yıllarca operatör oldum.
O işi ve ordaki arkadaşlarımı cok sevdim..Orada akıllandım,
büyüdüm, zekam gelişti :)
oradaki arkadaşlarım bu kısmı okusalar cok gülerlerdi :):)
40 ımdan sonra zekam arttı orada,. kapasitem arttı.
Sanatçılığına ne oldu derseniz. O ruh hiç bir zaman ölmüyor.
Tamam teknolojiler değişiyor,ortamdan uzak kalıyorsunuz ama..
Sanat; ruhunuzda, gözlerinizin merceğinde.
Şimdi artık Emekliyim.
Ne yapsam hakkım diyorum.
Diyorum da ne yapıyorum?
Tercihimi senelerce calıştıktan sonra
tembellik yapmak konusunda kullanıyorum şimdilik.
Ama yağlı boya resimle vaktimi biraz değerlendiriyorum..
insanların yüzünde tatlı tebessümler görmeyi seviyor
bunu yaratmaya gayret ediyorum, pozitif enerjiye inanıyorun..
bunun gibi küçük kücük ama hayat tutan şeyler işte yaptıklarım.
Havaya yada suya yazılan yazılar gibi yaptıklarım.
Ben görüyorum, yüreğim biliyor ya..
Sevgi, hoşgörü huzur ve faydaya yönelik bir hayatı seviyorum.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar oldu..sonra yine konuşuruz.
Sevgi ve saygılarımla
Dilek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı