26 Şubat 2008 Salı

BAYRAM GELİYOR

Off..Yarın bayram. Oysa ben hiç bir hazırlık yapmadım. Nedense bu yazlık dönüşü kendimi toparlayamadım.
Ören'in bol iyot ve oksijenli havasından sonra İzmit'in havası iyi gelmedi,
fizikman ve ruhen yerlerdeyim.
Çarşı markette arkamdan bir şeyler yerlere devrildi bir kaç kere. negatifim galiba.
Evde de bir şeyler kırıldı bozuldu.
Yüzüm de asık. Kendi halimi beğenmiyorum. Bu olmamalıyım.
Canlı olmalı börekler açmalıyım.
Dün anne ve babanın evinde idim . Tertemiz evleri oldu bayram diye. İyi güzel hoş.
Ama annem neden hastalandı birden. Baş dönmesi mide bulantısı terleme görmede bozukluk. Doktor hastane acil falan hırpalaNIRMI..
bulunurmu cumartesi akşamı doktor evinde..falan hiç kıpırdamadan
telaş panik yaratmadan hereketsiz dinlensin tansiyon normal.
Tüm gece izledim. Gittikçe toparlandı.
Sabah bizi swevindirdi..İyileşti..Ohh.
Eve geldim uyumak istiyorum önce. Markette 3 domates ben geçtikten sonra yerlere saçıldılar. Döndüm bir de onları topladım. Kendi evimin hazırlığını yapmalıyım . Bayramda abimler gelir. Cümbür ceaat yenir. Aşçı başı bendeniz. Ama elim gitmiyor bir türlü. Kendimi iyi hissedince yapacagım, zorlama yok.
Birisinden bir şey alırken pozitif duygularla almalıyım. Aksi halde o şeyi kullanamam. Yemeklerimi de güzel duygularla sevgiyle hevesle yapmalı ve ikram etmeliyim. İlk defa canım istemiyor. Bir vitamin mi alsam acaba.
Erkeklerin 50 yaş üzeri one a day vitaminini aLmıştım birkaç kere. Ne farkeder di ki. Örenden Asosa diye yola cıktık oğlumla, hızımı alamadım kendimizi Çanakkalede bulduk. İki gün siperleri gezmesi de çabası. Ama o vitamin evde yok artık.
Hala aynıyım. İş yapasım yok. Çorba yaptım içtim..Çay yaptım içiyorum.
Sonrada bir markete gidiyim de sağımdan solumdan birşeyler devrilmezse dönünce başlarım işlerime.
Olsun akşam makşam. Uğraşırım . Yeterki gönüller kırık olmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı