25 Şubat 2008 Pazartesi

BENDE NE VAR

Bugün babamla günlük tavlamızı oynadık. Sadece üç el dedi.
Klasik oynamayı sevmez O. Akıllı riskler alır ve marsına oynar.
Oyun monoton olmamalı. Çekişmeli ve sürprizlerle dolu olmalı. Ben de öyle severim .
Bilirsiniz bazen bir tarafın hep üst üste süper zar attığı olur.
Bu kadar da olmaz dedirtir. Bir zamandır o sanş dakikaları bana
döndüğünde kendimi analiz ediyorum. Onca güzel zar üst üste nasıl gelebiliyor..
Sadece tesadüfmü..neden tüm oyuna dengeli bir şekilde dağılmıyorlarda..
bir ana peşpeşe toplanıyorlar..
Nasıl bir duygusal ruhsal ve fiziksel durum içindeyim o an.
Kendimde tesbitim şu oldu;
Beynim ruhum cok rahatsa..fizikman herhangi bir uyarılma içinde
değilsem(aclık tokluk ağrı vs), algılamalarım cok açık ve yüksek ise..
Oyunu kazanma ve kaybetme endişesi taşımıyorsam, kalbim temizse..
en duruma uygun zarlar geliyordu.
Oyunu kazanmak için bu nitelikleri edinip oyuna oturmak zorlama oluyor,
o zarlar gelmiyordu yine.
Nitelikler kendiliğinden bir arada ise zar mucizeleri başlıyordu.
Neyse tavlaya oturduk. İlk oyunun başında sonu belli oldu. Kıpıdayamadım bile.
Devam edip o zevki vermemek için marsı kabul ettim.
İkinci oyun aynen anında mars. aa.. babama karşı karizmam
yerle bir olmasın o kadar da.. o beni iyi oynarım diye bilir. Eh üçüncüye başladık.
Karşı stratejinin aynısı uyguluyorum ama bir şey bana müsaade etmiyor.
İlk zarım 5-1
ikinci zarım 5-1
ücüncü zarım 5-1 burda durduk bakıştık babamla.. gülüştük..devam
dördüncü zar 5-1 bakışmadık
beşinci zar 5-1 ben hayretler ve isyanlardayım
altıncı zar 5-1 Aynı anda noluyoruz olduk.. babam patt diye tavlayı kapattı
- Şeytan karıştı dalga geçiyor bizle dedi. kalktı gitti.. :)
Düşündümmm..kaldım.
Milli piyango da böyle cikiyor demek insana.
Bana da piyango cıkma vaktimi geldi acaba.
Yoksa başka bir şeymi cıkacak..Neyse ben iyi tarafında düşüniyim yine :)
Piyango çıkarsa yazarım size..birşey yazamazsam anlarsınız :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı