23 Şubat 2008 Cumartesi

BEYAZ YALAN

Annemle Babam.... Yola cıkacagım zaman cok telaşlanıyorlar.
Haber alana kadar uyumuyorlar. Sonra hasta oluyorlar
Birisi 85 digeri 95 yaşın üzeri.
İzmitten gece arkadaşlarla atladık otobüse. Sabah Ordudayız. Bir düğününe katıldık.
Oğlum İzmitte kaldı.
Ertesi akşam dönüşe geçmeden önce Örendeki annemle babama günlük telefonumu evdenmiş gibi etmem lazım. Ordudaki bir büfede telefon buldum.
- Nasılsınız??Ben iyiyim. Evdeyim.İzmitteyim hava güzel. (büfeci adam şaşkın bakıyor,)
Kapattıktan sonra..Büfeci ile konuşmamız: (niye acıklama gereği duyduysam)
- Telaşlanıyorlarda yollada kaza olur diye o yüzden İzmitten gibi aradım (ben) Burada düğüne geldik de (nataşa sanmasın)
- Ya şimdi hemen izmiti ararlarsa.. seni bulamayacaklar ama ( büfeci)
- Oğlum evde. Şimdi komşuya gitti diyecek (ben )
- Ya oğlun evde değilse..?? (büfeci)
- Aradım evde idi ..tembihli (ben)
- Ya dönünce arasın derse? (büfeci)
- Oğlum cepten arayıp bana haber verecek.. ben de cepten onları arayacagım evdenmş gibi (ben)
Bir ay sonra bu senaryo anne babaya anlatıldı. (anlatmasaydım keşke) Şimdi onlar evden bile arasam acaba hangi şehirde olduğuma dair tahmin yürütüyorlar :)
*****************
Diyaloglar: -Kesinlikle hediye istemiyoruz (onlar)
-Olurrrr (ben)
-Bize ne hediye aldın (onlar) ???
-Alma dediniz ya!!! :(
-ayyyy...desekte sen alırsın sanmıştık(onlar) :(
-şaka şaka aldım :)
-ayy.. benimki daha güzel, seninki daha güzel, değişelim, vermem, o benim, bu senin..(karışık sesler)
******************
Annem; -kedi köpek, tavuk tavşan kanarya muhabbet kuşu, hamster, kaplumbaga, balık besledik şimdiye kadar Şimdi de karga devrimiz başladı. (gerçekten de alıştırmışlar kargalar cam kenarında delici delici içeriye bakıyor mama bekliyorlar. ekmek verince de diğerlerine de haber veriyorlar, adeta kara bulut oluşuyor. İsimleri bile var.
*******************
- Babacığım bu sabah keyifsiz uyandınız ya..bir ağrınızmı var (ben) - Rüyamda uğraştım durdum..kendimi nasıl begendiriririm diye. Anneni kıskandım durdum Bana çatal karam çingenem şiirini bulurmusun internetten?
********************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı