25 Şubat 2008 Pazartesi

DÖNDÜM

Yazlığımdan, köyümden yeni döndüm. Alışmıştım.
Kendimi getirdim ama aklım ve gönlüm oralarda kaldı.
4 ay doğa ve doğanın insanları ile birlikte idim.
Medeniyetle tek bağlantım gazetelerdi.
İstesem yazlıkçılarla arkadaşlık edebilirdim, istemedim.
Oralarda bazıları için hayat zor ve basit yaşanıyor.
Fakirliğe batıp doga ile arınan insanları sevdim.
iPLERE kurusunlar diye kışlık patlıcan ve biberler dizdik
Çamaşırları elde yıkayıp güneşe serdik.
Ninemin babamın elinden tutup el opturmeye götürdüğü
atalarımızın torunlarının torunları ile kaynaştım. Onların cocukları ile tanıştım.
Ben geldim ama bir büyük bir parçam onlarla hala.
(Bu arada hayat devam ediyor tabi. İki evin birikmiş yada atlanmış borçları, alınganlıklar, yorgunluklar,bilumum alıveriş, temizlik, ödemeler, insani ilişkiler, bozulanlar, kırılanlar tamiratlar hızlı çekim gibi)
Başka bir parçam ise her tarafı bakım isteyen, neresine baksam
beni tamir et iyileştir diyen evde kaldı.
Beni sula, yabani otlarımdan kurtar, meyvelerimi topla diyen bahçem,
bENİ VE dört yavrumu daha ne zaman doyuracaksın diye pençeleyen ana kedim ne yapıyor acaba.
Her akşam grub vakti seyrettiğim güneşim. Yokum diye
batmıyormusun yoksa şaklabanlıklarla.
Sıcağını sevdiğim denizim artık istediğin gibi sogudunmu.
Gerçek ben oradaki idiysem .. buradaki kimdi. Daha kaç ben var bende.
İçlerinden birini kendime giymelimiyim yoksa çeşit çeşit mi olmalıyım.
Bu gece eski şiirlerimi okudum.
-"Ben mi yazmışım. Vay be..!! oldum. En derinlerini kendim bile anlamadım.
Başkası nasıl anlasın. Acaba bir zaman gelir anlarmıyım diye yine sakladım.
Küçülen kıyafetimi yine zayıflarsam giyermiyim gibi bir şey olduğunu düşünüp bir daha şaştım. Kendime yabancı kaldım. Üzüldüm.
Sonraya bıraktım karar vermeyi. Dostca duygular kapladı o günlerin yerini.
Bu da güzel.
Arkadaşlarım beni görmeye geldi. Bu gece iyiki geldiler.
Zamana mekana hayata adapte ettiler sağolsunlar.
Bende bir şeyler yazmaya çalıştım işte. Aslında yazamadım ya.
Çünkü Bin ben var bende benden içerü- ve - bende benden dışaru diye hissediyorum.
Merak etmeyin yakında hepsini hizaya sokacagım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı