22 Şubat 2008 Cuma

ELEKTE BİR TAŞ

Bu sabah uyandım kahvaltı ettim. Gazetelere göz attım. Okunacak çok şey vardı ama hayır. Ben kendimle sohbet etmek istedim. Bir anlamda içsel dostumla.
Bugün büyük bir elekte.. Büyükçe bir taş olduĞumu düşündüm.
Elek sürekli sallanıyor.. Taşlar, kumlar, çakıl ve topraklar gidip,geliyor Sürekli çarpışıp,karışıyoruz. Kimimiz daha küçük parçalara ayrılıp, eleğin tellerinden süzülürken.. kimimiz dayanabiliyoruz.
Ve altımızda elenmiş, bir zamanlar aynı eleği paylaştıklarımızı, bu sefer sınıf sınıf aşağıda görüyoruz. Bu bize çok doğal geliyor. Zaten onları yanımızda istememiştik Toz gibiler, kum gibiler, daha iriler. Sallanmaya devam ederken çıkardığımız sesler artık daha hoş..ahenkli. Artık daha azız.. Birbirimize yakınız..benzeriz..yakışırız.
Acaba biz ne zaman düşeceğiz.. Eleğin deliklerinden geçebilmek için Daha küçük parçalara ayrılabilecekmiyiz. Yoksa hiç bozulmayıp sonunda.. Tek ve büyük bir parçamı kalacağız.
Ve dahası Kaldığımızda alınıp özenle bir yere mi konacagız Yoksa tutulup bir yeremi fırlatılacagız.
Aklım karıştı. Nerde olmaya gayret etmeliyim. Bilen varsa bir deyiversin bana Sevgiler dİLEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı