21 Şubat 2008 Perşembe

İÇİMDEN GEÇENLER

Hepimiz hayatımızda defalarca özür dilemiş affetmiş veya affolmuşuzdur.
Ne hoştur affedilmenin sonucunda duyulan o yürek hazzı
ve iki kişinin arasında tekrar kurulan insanlık bağı, sevgi..dostluk bağı.
Ama bazende çok anlamsız kalmazmı bu iki sözcük.
ÖZÜR DİLEMEK - AFFETMEK
Havada uçan kelebekler gibidir ikiside.. anlamlarını bulamazlar..
konacak yeri bilemezler bir türlü.
Bakın benim içimden neler geçti bu iki söz için

ÖZÜR DİLEMEK ÜZERİNE:
Özür Dilerim : seni kırdım. kırdığımada üzüldüm
Özür Dilerim : yanlıştı.. hatamı kabul ediyorum
Özür Dilerim : ister kabul et ister etme
Özür Dilerim : hata ettim. Ama bu bir daha olmayacak anlamına gelmez
Özür Dilerim : sen rahatla diye.aslında hiç pişman değilim. şimdi olsa yine yaparım
Özür Dilerim : şimdiki aklım olsaydı asla böyle bir işe girişmezdim
Özür Dilerim : ama böyle bir olayı yaşamak gerekirdi.
Özür Dilerim : Ben buyum
Özür Dilerim : Diledim işte..laf olsun torba dolsun
Özür Dilerim : Adam olana çok bile
Özür Dilerim : Aslında sen bunu hiç hak etmiyorsun ama
AFFETMEK ÜZERİNE:
Affettim : sana inanıyorum ve güveniyorum
Affettim : sanki bir daha yapmayacakmısın
Affettim : ama bunu unutabilecekmiyim
Affettim : affetsem ne değişirki..kendinle hesaplaş
Affettim : tanrımıyımki affediyim..asla..
Affettim : ben içime gömdüm. senin için rahatladı
Affettim : yapayda olsa dışa karşı vaziyeti kurtarmak için
Affettim : ama sen bunu hak etmemiştin..hala hak etmiyorsun ya.

* Sevgi ile kalın .. Affedici olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı