23 Şubat 2008 Cumartesi

KONUŞMAK OLSUN

Kim ruyasında uçmamıştır ki..yada yuksek bir tepeden bisikletle yada arabayı hızla sürmemiştir..resimde yüzü olmayan insan figürleri yapan kişilere ne teşhis koyuyorsa psikologlar..hemen bu ruyalara da bir tabir getiriverirler ki.. zınk diye kakalırverirsiniz aa.. nasıl yani o ben olamam gibi morarmış bir yüzle. Her neyse..naapalım rüya görmeyelim mi yani..gördüğümüzü de saklayalımmı yani..aa.. cok ayıp ben hiç oyle şeyler görürmüyüm diye falan.. Her neyse..
babam hep anlatır. Rüyasında sınava girmişler. Tüm sorular cok kolay ama kalem yok yazmaya, silgi yok silmeye. Kalem bulur,ucu kırık..herkes yazar harıl harıl.. soru neydi..kagıt yere düşmüş.. zil calıyor.. eziyet senaryosu Benim zamanıma gelelim..
Aynısı ben de görürüm zaman zaman..bazen de toprak kayması..tüm evler uzaktan başlar dağlarla birlikte bana doğru kaymaya..kaçmak istersin koşar koşar yol alamazsın.. hani başka bir rüyamda uçuyordum ya dersin neden kaçamıyorum ki..eziyet senaryosu.
Dedemin odasından bir gece bir patırtı duymuşlar. Gürültüyü duyup başına koşmuşlarki 90 yaşında adam yerde..rüyamda develer kovalıyordu demiş. Demiş ama kaçmayıda başarmış:) Nedir bu insanların ruyalardan çektikleri bilmem ki..
bİR de arkası yarın gibi uzayıp giden ruyalar vardır benim . Cocukluğumdan bu yana devam ediyor. Konusu uzaylılar. Onların gerçekte olup olmadıgı senaryosu ile başladı. Sonra izler işaretler başladı, sonra istilalar olaylar başladı nereye varacak bilmem :) Bi de vaktiyle görüp.. ne alaka dediğim ruyalar varki..bugun düşündüğümde işte bu olay o ruyaya tekabül ediyordu diyorum. Oysa ihtimal hesaplarına göre zaten tutması ve olması muhtemel olmayan bir şeyler değil tabiiki uyar..ben on tane olası olay söylerim de biri tutmazmı canım. Tuttu diye de adımın kahine cıkacak hali yok ya.
Yaa.. aslında ben başka bir şey diyecektim.
Gecenin bir yarısı insan pat diye uyanır ya.. düşünürsünüz ben neden uyandım acaba diye..
Sonra bursunuz hemen..su falan içersiniz belki. Yada başka hayati bir şey olabilir :). işte ben de de oyle oluyor..pat uyanıyorum..düşünüyorum hayati fonksiyonlar değil.. bilinç altında birşey var. Sonra buluyorum.
PÜRE! Dolapta püre var. Ben bir püre canavarıyım. Hemen gidip onu bitiriyorum. Her püre gününün gecesi böyle geçiyor. Mutlaka uyanıyorum. O püreyi bitirmezsem uyuyamam.. mümkün değil..aklımda kalır..
Bir de bir başka şey varki ona uyanırım.
zzzzzzzznnnnnnnn diye bir sinyal alıyorum sanki..
Işığı acıp baktığımda odamın bir yerinde aniden bir böcek görüyorum.
Açık Kahverengi sivri bir kalorifer böceği..yine o aynı etki zzzznnnnnnnn..iiiiyyy...iyggyyyrennççç!!!!
Elime ne geçerse.. çatttıttıttttt..vıcırıkk bir bulaşım duvarda .. sadece istem dışı oynayan bir böcek bacağı..Artık ışığı kapat ve uyu tabii ama uyumak ne mümkün?
Çok ilginç. Bu kalorifer böcekleri hep çift çift geziyorlar.
Biliyormusunuz bilmem..gerçi bilmelimisiniz onu da bilmem.
Eger benim gibi tekrar kalkıp ışığı yakarsanız eşinin onun yakınına gelip hareketsiz durdugunu göreceksiniz. Sanki beni de vur der gibi kaçmadıgını..
Bu durumda artık ne yaparsınız bilemem..Özürmü dilersiniz..teselli mi edersiniz..hayat boyu mutfağınızda servismi açarsınız? Bana sorarsanız.. yine o aynı etki zzzzzzznnnnnnnn..iiiiyyy...iyggyyyrennççç!!!! Elime ne geçerse.. çatttıttıttttt..vıcırıkkbir bulaşım duvarda.. sadece istem dışı oynayan ikinci bir böcek bacağı daha.. Ve.. Huzurr.. uykunun sıcak kucağı...:) :) horrrmışşş..horrrrmmşşş..
Huzursuz uykular olmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı