22 Şubat 2008 Cuma

NE OLMALI

Hava çok berbattı, canım sıkılıyordu.
msn deki bir arkadaşım nasılsın diye sordu.
Hemen iyiyiz diye atlarız ya.
Yok.. Beynimin ve ruhumun derinliklerinden başka bir cevap cıktı.
-"hiç iyi değilim"
-"neden?
-"hava ıslak soğuk ve çamurlu.
bu havada ancak toprak solucanları mutlu olur."
Ben de mutlu bir solucan olmak istiyorum.
Mümkünse lahana yapraklarının sarıp sarmaladığı tombul bir solcan oliyim.
Neden olmasın? pop.pop.pop olmuşum bir solucan tombul mutlu ve şen :)

****** Mesela Hava soguk ıslak ve kirli üstelik açsınız.pop.pop.pop..
denizin üstünde ve altında beslenebilen ıslanmayıp üşümeyen neşeli bir
karabatak oluverin hemen.
****** mesela.. Uçan kuş..kacan balık..bit..pire..deve..kıl, yün, tüy.

Az sonra konuştuğum arkadaşım aradı.
- Endişelendim dedi. Nasılsın, iyimisin, neden öyle konuşuyorsun.
Has arkadaşın Elifede haber verdim.."yok be takma sen onu naz yapmıştır" dedi..
İyisin dimi..diye telefonu kapattı.
Has arkadaşım Eliften de telefon bekledim ama tınmadı beni.
Aramadı. Tanıyor nede olsa..
Yakında Ayten de tınmaz :(

Yaa..Bari bir bukalemun olsaydım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı