22 Şubat 2008 Cuma

SİGARA ÜZERİNE

Selam Dostlarım :)
Endişeliyim bu günlerde.
Ne sigara, nede içki bağımlılığım olmadı şimdiye dek.
Ama yine de günde iki tek içilen sigaranın dumanının keyfine diyecek bulamam.
Ah ne hoştur..bir nefes çekip, uzun uzun salıvermek o dumanı
ve ardından bakmak keyifle.
Dilindeki tütün tadını duymak ve
eski bir dost gibi karşılamak ikinci nefesi keyifle..
Ne hoştur paylaşmak sevinci de derdi de.. günde bir kaç tane içilen sigarayla.
Turk kahvesi gibidir sanki kırk yıllık hatırı olan o anda..
Tüm işler kalır o beş dakikalık mola için çaresiz bir yanda.
Çok Endişeliyim çok bu günlerde. Bana bir şeyler oluyor.
Artık canım sigara istemiyor.
Günün o iki keyif sigarasını içim istemiyor. İşte buna çok üzülüyorum.
Yoksa ben hastamı oluyorum?? Daha kötüsü hayattanmı soguyorum??,
eLimi etegimimi çekiyorum??.. Daha bunun peşinden neler gelecek.
Kİtap okumaktandamı yada yemek yemektendemi.
İnsanlardan damı??? soğuyacağım
Özlediğim şeyler hep mi azalacak..kalmayacakmi :( :(

Yok canım olurmu hiç öyle şey. Canım sadece abartmak istedi. Bişiycik olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı