12 Mart 2008 Çarşamba

Nezleli

İki gün istanbulda kaldım. Kanyonu gezdik. Çok beğendim.
Kim demiş cok esiyor diye. Üşüyen iç kısımlarda üşümeden gezebilir..
Herşey güzel zevkli. Fiyatlarına bakmadım.
Gezerken kendimi cok düzgün nezih kusursuz bir dünyada buldum.
Kendim de öyleyim sandım. Konyalıda yedik. Sonra bir pastaneye girdik.
muHTEŞEM meyveli jöleli rengarenk pastalar vardı. Sunumları garipti..
anladım ki onların hepsi sabunmuş meger. Cahil kadın dedim kendime
Ama o şabalak tavrımı takınmadım bu sefer. Burnumu yukarda tuttum.
Havama biraz daha hava kattım dışardan görülmeyen.
Dışarıya yola çıktığımızda ise gerçek bambaşka idi. Acı idi.
İnsanlar işsiz amaçsız ve boştu. Hayat zordu, kusurluydu.
Ben de yine eski bendim.
Yine o hayran bakışımı şaşkın yürüyüşümü takındım.
Zevkli olmak da bir değer .. görgü,yetenek ve eğitim işi.
Bir şeylere sahip olmak da nitelik beceri ve şans gerektiriyor
ve güzel bişey ama yine de herşey boş yaa..nasıl desem..
ihtiyacıma yönelik iki şeyim olsun. Üçüncüsünün olmasını istemiyim.
Sahip oldugum herşey ihtiyacıma yönelik olsun ama gerekenden fazla olmasın.
Tüketim toplumunun gaza getirdiği bir birey olmiyim.
bİRİLERİNE heves ediyim, bunun için burnumun direği sizlasın
ama imkanım oldugu halde kendimi frenleyebileyim.
hem imkanım olsun hem almamayı başarayım..Filan gibi şeyler geçti aklımdan.
Sonra Kapalıçarşıyı gezdik. Yan sokaklarına dalıp han avlularının
içinden üst katlara cıktık Aradığımız yerleri bulamadık.
Şark kahvesi molası ve nur_u Osmaniyeden cıktık
döndük eve İzmitteyim evimde . Hastayım..titreme..boğaz ağrısı..
gözlerim yanıyor..arada hapşuruk krizi. Telefonum çalıyor..
açmak istemiyorum..sonra açıyorum
- yarın 09:00 da çağdaş yaşam olarak Akmerkeze
Melike Atalay keçe sergisine gidiyoruz.
- gelirim demiştim ama şimdi hastayım yaa...
- otobüste gidecen..kapalı alanda gezecen.. birşey olamaz..açılırsın.
* bi hapşuriyim..!!!
oTOBÜS BEKLERKEN MİNİBÜS GELDİ. İİiii...yorar ya..
OLSUN arkadaşın için izmitten minibüslede gidilir.
akmerkez..en üst kat..Melike Hanım keçe sergisi..aman ne çeşit..
ne yaratıcılık..ne emek o. Şeker tadında bir akmerkez. İçim açıldı.
hERŞEY GÜZEL. * Bi hapşuriyim..!! Döner kokusu muhteşem.
Et oldumu dayanamam. Tok bile olsam midemde onun için bir yer olur.
Yoksa benim midemde de dört odamı var. Neydi onların isimleri??
Şirden , Börkenek falan..Neffis..sodamı bile içtim.
Akmerkez çıkışı planda oRTAKÖYDE konaklamak var.
Ama grubu bulmak için Akmerkezin arka kapısından cıkmışız.
KOşa koşa dışardan binayı dolandık..üşüdüm, terledim, yoruldum,
beklettiğimiz için mahcup düştüm. 10 dakikadır bekleşiyorlarmış..
Rezalett Bünyem de düştü..Arkadaş kurbanıyım ben.
Onun bilgiçliğini mahcup etmemek için oldu. Yoldayız. Hava güzel.
ortaköydeyiz.. ama o NE. bizim 41 izmit plakalı minibüsümüzü
otoparka almadılar..ilerde var diyorlar..
İlerdeki otoparklarda almadılar. Onlar da ileri diyorlar.
oysa görüyoruz ki yer var. fazla para isteseler verirdik.
Bizi red ederlerken yüzlerinde yamuk bir gülümseme de var nedense.
ileri diye diye kemik hastalıkları hastanesinin duvar dibinde durabildik.
Orada bir restaurant fakültenin sosyal tesisiyiz diye bizi kabul etmedi.
Yol üstünde bir büfeden alışveriş yapıldı..dileyen yan tarafında taburelerde cay içti, sigarakoliklere zaten her yer tekne.
NEZLEM AZITTI. hAPŞURUKLARIM YERİ GÖĞÜ İNLETİYOR.
iYİKİ kraliçenin protokol yemeğine katılma mecburiyetim yok.
İyiki nobel ödülü bana verilmedi.
Allah biliyor canım hangi kulunu ne yapacagını.
Kimileri söyleniyor bu ne biçim istanbul diye. Her yer trafik.
E pazar tabii..talep bolluğu var. Kim ister senin 41 plaka minibüsünü. ..
çingenemiler acaba.. hızsız kafilesimi acaba..yoksa nataşa grubumu acaba..Protestocularmı.. Aldı beni bir düşünce ..
acaba neden kabul görmedik, nasıl bir arabada olmalı idik. ..
Oysa biz bir dernektik..Bunu mutlaka bildirmemiz mi gerekiyordu.
Didişmekmi lazımdı. Galiba minibüs olayına gıcıkları var.
Aman neyse ya.. gittik gördük geldik işte.
Arkadaşım süper bir ilaç önerdi. Aldım mega bişi
* Durun bir hapşurayım..!! ...oh ÇOK YAŞİYİM..!!
..Siz de..
Durun Yine hapşurucam..
çekilin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı