23 Mart 2008 Pazar

OLUR BAZEN

İnsan sinirli ise..bir şeye öfkelenmişse elindeki işi nasıl yapar?
kIZGIN BİR KUAFÖR NASIL FÖN ÇEKER
Kızmış bir kasadar para üstünü nasıl verir.. oLUR TABİİ..
NORMALDİR DİYORSUNUZ
Kızan insan mutlaka bağırıp saldırmasada elinde olan birşeyi hoyratca kullanarak acısını çıkartır.
Epeycedir kan tahlili yaptırmamıştım. Merak ediyorum.
Haberim olmadan ne değişiklikler olmuş bende.
Kendi gerçeğimi bilip duruma el koymalıyım.
Otoritem altındaki tebaamı disipline çekmeliyim.
Al ve ak yuvarlar kafalarına göre takılmasın.
ekerler köpür köpür köpürüp, Yağlar yayılmasın meydanı boş bulup öyle.
Yakınımızdaki sağlık ocagı hepsini yapıyormuş..ne güzel.
Doktor ve hemşireler aşina zaten. Sabah aç olarak ilk ben yola çıktım sanıyordum.
Bir de sis varki aklı olan çıkmaz. Megerse o gün bebeklerin aşı günü imiş.
İçersi tam bir ana baba günü. Filim gibi idi yaa..
Ağlayan, pışpışlayan, alt değiştiren, sırasını bekleyen.
Doktorum belini incitmiş. Çok eziyeti vardı. Üzüldüm.
Beklememe fazla gerek kalmadı. En dipteki odaya git kanınızı alsınlar dediler.
İçerden sesler geliyor;
- nasıl olur ya..sabah sabah .. tüm neşemi kaçırdılar. Ben nasıl çalışacağım bu moralle akşama kadar
Hemşire bayan yarı ağlamaklı böyle diyor. Diğeri teselli etmeye çalışıyor ama nafile.. gelenler gelmiş bayana..İçeri girdim. Aynı hal devam ediyor.
Kızmış olan bayan yapacak iğnemi. Ama sinirden elleri kolları kontrolden çıkmış. _eyvahhh..cart diye batırırsınız.. benden çıkarırsınız şimdi acısını dedim.
Denirmi..Demez olaydım
-Biz işimizi yapmasını biliriz. Özelimizle işimizi karıştırmalıyız. bıdı..bıdı..bıdı. Arkadaşı da onu korumaya aldı. Bıdı .. bıdı.
Gülümsüyorum bir yandan..şaka diyorum..şakanın sırasımı..kayış kopmuş bir kere. Kafama saplamasın diye Sustum.. yutkundum ve kaderde buda varmış..
ümitsizce kolumu teslim ettim.
hİÇ ACIMADIıııııı :)??? Nasıl olur?? hiç acımadı..
hiç acımadı.hiç acımadı.. hiç acımadı.
İçimden boynuna sarılmak geldi. (oysa sarılmayı hiç sevmem)
_ ama tahlilleri yarın alamam, öbür gün de istanbula gideceğim, sonra annemlerdeyim..demeye başlamıştım ki..( cahil kadın ona ne senin planlarından )
-hanfendi!! burda saklanır, istediğiniz zaman gelip alırsınız.
(tangırdama fazla.. Git sıradaki gelsin havasında.)
içimden boğazlamak geldi bu sefer demek istemiyorum aslında burda.
Bugün GNC ye uğradım..bitkisel takviye ürünleri.. vay be ne cok ürün var..
eklemler için olanlar, antioksidanlarr..vitaminler.. unutkanlıklaraa..menapozaa..
7 den 70 'e çaya çorbaya..Sanki bunları al.. ölümsüz ol gibi düşündüm.
Aldım bir tane..bir tane daha alırsam plazma tv çekilişi varmış. onu da aldıım..
Bir de mağaza kartı çıkarırsam ücret karşılığı tabii..kart indirimi varmış..
çıkardıttık tabii. ama kart indirimi yapınca, plazmatv limitinin altına düşümüşüm..
o yüzden bir ürün daha almalıymışım.. aldım tabii..
E plazma tv sen bir çıkma bana... Mutlu, mes'ut, Şen eve gönerken..
aklıma almayı unuttuğum tahlil sonuçları geldi. Neyse uzatmiyim yoruldum.
Aynı yere gittiğimde kanımı alan bayan bana arkası dönük oturuyordu.
O gün sinirliliğinin verdiği heybet gitmişti. Yerini sinik ufak tefek bir bayan almıştı.
Kurumuş solmuş gibiydi. Feri gitmiş bir sesle;
- Maalesef makinamızda bozukluk oldu. sizin tahlilleriniz çıkmadı,
yeniden yapmak zorundayız . Evet yeniden kanınızı alacagız. Bugun değil tabii..Yine sabahtan gelisiniz. Ama önce makinamız yapılsın.
(- aa.. tabii. neden olmasın gelirim ben yine)
Ben aynı kabusu iki kere görmek zorundamıyım...
Yıllardır ilk defa gitmişim. Niye benim tahlillerim.
Neden diş protezim gittiği yerde kaybolur
Neden kasa fişi sıra bana gelince biter.
Neden bankada hat gider. Sistem kapanır..
Asansörde kalırım
Olsun be.. Allah başka sıkıntıntı göstermesin :)
Vitaminlere Başladım, biraz yürüyüş yaparsam, biraz da az yersem..
Tahlil yaptırmak konusu bence hakkını kaybetti.
Boşverdim :)
hatta yemeli içmeliyim de hayat güzel..
Sizce??..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı