12 Mart 2008 Çarşamba

Ordan burdan

Eve geldim .. Evi Özlemişim ben. Evde daha farklı bir ben var.
tELEFONLA arkadaşlarıma ben burdayım dedim.(niye dediysem)
- Gel bize dediler - ı..Ih. gelmem..evi yaşayacagım. Kendimi giyineceğim.
- Biz gelelim..? - I..ıh. gelmeyin. meditasyon yapamam o zaman..
Aslında böyle değil tam olarak konuşulanlar..
- Ayy gelirdim ama Biraz yorgunum, işimde var, ama ayarlarsam gelirim.
ama sen bekleme de..gideceğin yer varsa git. Telleşiriz olmazsa.
Sen gelirsen beklerim bak. Öyle mi.. E peki bari..tamam ..ozaman. Öptümm.
(racon böyle imiş.. bam diye demiyormuşsun diyecegini.. geç oldu ama öğrendim diyorum ..bir şey oluyor yine bamlatıyorum)
bilgisayarım acıldı. Çay suyu kondu vs..aa.. Aaa.. selin yazmış,
Özlem yazmış, Günseli de yazmış. Ne güzel!! okuyacak canlı canlı yazılarım olmuş.
Başka?? Başka yok :( Olmaz tabii.arkası yarın mı burası.
Maillere bak..deprem sayfasını tık tıkla. vildan msn den seslendi..
Amman benim evlat da msn de..
- evlatt.. evlatt..duymaz ki..NASILSIN OĞLUM!
- iİ.
- DERSLER NASIL
- İİ. - HAYAT NASIL GİDİYOR ORALARDA
- İİ :) - SİNEMAYA GİDİYORMUSUN
-GİTTİM.
- gIDANA DİKKAT ET EMİ..
- ETTİM :)
- kendine iyi bak yavrumcuğum.
- sen de iyi bak. AMA ANNE ..İYİ BAK!
hımm..ötekileri cımbızla aldık ama son cümle iyi idi.
EVLAT BE! ALLAH HERKESE TATTIRSIN!
gözyaşımda saklısın ağlayamam ben düşeceksin sanırım kirpiklerimden ( bu sevgiliye yazılmış zamanında) keşke havaya suya koysa imiş kaybetmek ten korkmak yerine.
Açım..tv karsısında ne yiyebilirim acaba..
bünyem şimdilik birşey istemiyor ilerleyen saatlerde bilahare bünyemle konuşup metabolizmama en uygun gıda nedir yiyeceğim..
evde bulursam tabii.. Aslında pazara uğradım.. gezdim.. gezdim..
bünyem ne istiyor bulamadım.
Sonra yeşilliklerin içinden bir demet yeşillik bana göz kırpar gibi geldi.
Baktım kara lahana imiş. Ne iş? Karadenizli de değilim ki.
Bunca şey içinden bunu mu istiyor bünyem yani..
Kendime bir tur daha attırdım.
Evet bu sefer tüm karalahanalar bana selektör yaptılar -
- al beni..al beni diye..
İİİ...haşlanırken nasıl da kötü kokarlar.
Bunları yazarken ayagımı fazla uzatırsam bir titreşim oluyor.
Masa altında elektrik kordonları var.
İki fişin birbirine takıldığı yere değiyor hafifçe terliklerim titreşiyor.
Aylardır alıştım bu duruma. Hafif hafif elektrik çekiyorum.
Önceden - Ayy!!..Mayy oluyordum.. şimdilerde önemsemiyorum. E
vde gitar var..gidip tımbırdatsam elektro gibi olurmu acaba.
Aman.. ben gidim şu karalahanaları bir koşu haşliyim bakiyim.
Sonrada üzerine tuz limon zeytinyağı..yanına da haşlama but..
Du bakiyim.. bi yiyim de ..güzelse size de söylerim.
- mmm..Yedim..iki porsiyon..Neffisss..ti!! Ben demedim.. bünyem dedi.
Bir de hazım ilacınız varmı dedi bünyem.
Ve evi havalandırmam lazım Sevgilerrr.
Nice bünyevi günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı