23 Mart 2008 Pazar

SÜRPRİZ HABER

Tv karşısına uzandım zaplıyorum. Yemeğimi yemişim. Çayım yanımda.
Oğlum gelmiş. Keyfim yerinde. Cebim çalıyor.
Üst kat komşum arıyor. Sesini duyduğuma sevindim.
Özel bulduğum bir arkadaşımdır. İki çocugunu cok fedakarlıklarla,en mükemmel bir biçimde yetiştirdi. Yıllarca evlenmedi. oNLARı Hiçbirşeyden mahrum bırakmadı.
İyi bir anne olmasının dışında Çok akıllı, dürüst, teknolojiye meraklı, atılgan, ileriyi gören bir arkadaşımdır.Çağdaştır. Diş doktoru zaten kendisi..Mesleği elinde..Hep kendi ayaklarının üstünde durdu.
- Alo ne haber arkadaşımm?? (ben)
- Dilekciğim..sana özel haber vermek istedim..Evleniyorum
- gerçekten miii...çok sevindim (biraz kekimdir..hemen inanırım)
- evet..dostum oldugunu düşündüğüm için VE
en yakınlarıma önceden haber veriyorum ( Evlenmesine sevindim ama bu sözüne daha cok sevindim..)
- Nikah ne zaman?
- Bu hafta sonu! S.e.s.s.i.z.l.i.k.
- Şaka yapıyorsun dimi :)
- yok .. bıdı..bıdı..bıdı.bıdııııı
- ya! ..?? bada? bada bada? bıdı bada vada??? aaaa!!!
- evvet!! yaaa.. işte böylee... :) darısı sana.
- aa...? aaa..? aa..? :).. inanamıyorum (gerçekten evleniyor ciddi bu kız) Nerden cıktı bu damat..kimdir, kimlerdendir..kızımızı bizden ayırmasa bari.. daha önceden bilsek beklerdik ama yoktuki böyle bir konu. bir haftada evlenilirmi. Sevindim de :) Daha çok şaşırdım :) ..Masal gibi geldi. aaa...aaa... güzel..güzel..arkadaşıma yakışır artık :) Apartmanımızda güzel şeyler başlasın mutluluklar olsun yeniden.
A..aaaa...evlerine bir gidiyim bakiyim.
Sonra yazacagım yine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı