14 Nisan 2008 Pazartesi

KAZA YAPTIM

Kaza yaptım iyimi. park yerinden çıkıyordum.
Etrafta gelen giden araba yoktu. Gazladım geri geri..Yanımda da benim evlat var izmirden gelmiş. Dede ile anneannesini ziyaret etmiştik, ayrılıyoruz..sevindiler tabii..balkondan bakıyorlar bize.. Bizde onlara el sallıyoruz geri geri basarken..Bi gürültü koptu. Arkamda bir otomobil beyaz. İçinde kimse yok. İndim.. Kİmse yokmu..kim bunun sahibi..bakınıyoruz..balkonlardan da bize bakıyorlar.. annemlerin karşı komşusu balkondan ilgilendi bizle.. - Bizim arabaya birisimi çarptı??"diyor - Valla ben bir arabaya çarptım ama kim bunun sahibi biliyormusunuz. - aa..bizim o araba bizim.. - ne..sizinmi..ben ben.. Koşup geldi bey. Ayvalığa yola cıkacaklarmış da..tüh..tüh..(ne şans) yüklemesi kolay olsun diyeymiş..yol ortasında..fLAŞÖR filan hak getire..hay ben size ne diyim.
Onun arabada bir çızık, belli belirsiz bir göçük. Benim tampon ve kaportada boya kazınığı. Bence keyfe keder..sen yoluna ben yoluma derim ben ama adamcağız çok hayıflanıyor. Bir rotüş yetmezmiş..komple kapıyı boyarlar masraf fazla olurmuş.. 300 en azı imiş. kENDİ servisi daha çok alırmış. Allam ya..karşı komsuşu annemlerin üstelik. Benim hasar daha cok.. ben üzülmüyorum o kadar. Sigortacımı aradım. Sigortacım üst kat komşum. Süperwoman bir insan. hızır gibi yetişti. Zaten civarımda imiş bindebir olacak bir tesadüfle. (ne şans) "Bu durumda trafigi çağıralım" dedi.."tutanak tutulsun." -herşeyde bir hayır vardır..allah daha büyük kaza dert vermesin. Cana gelmesin. Bak yola da çıkacakmışsınız..üzülmeyin. Arkadaşım o kadar güzel konuşuyor ki.. nerdeyse kaza yaptığımıza sevineceğiz komşumla. komşum mağdur olmuyor aman..iyi iyi..
Trafik geldi. Gelmesiyle arabama el koydu. Kullanamazmışım. Ehliyet ruhsat tamam ama.. Benim trafik sigorta kağıdım evde kaldığı için arabamla trafiğe cıkamazmışım. Sigortacım can arkadaşım iknaya çalışıyor polisleri. -Ben sigortaladım arabasını.. kefilim..sigortacısıyım. yanında beni taşıyor..vs Yok valla..hiç taviz vermiyorlar. belediyenin otoparkında kilit altında tutulacakmış.. ta..ki trafik sigorta belgesini getirene kadar. (ne şans)
Ben artık konuşulanları anlamamaya başladım. Herkes konuşuyor. Radardan sesler geliyor Bıraktım . Ne yaparlarsa yapsınlar.Bir yerlere imza attım okumadan. Sıkıldım bitse bu iş diyorum. Gitsem ama arabayı da kitleyecekler..Evlerin camlarından bakıyorlar..trafik arasının ışıkları yanıp sönüyor. üşüdüm üstelik. Bir ara anne ve babamıda ikna etmem lazım herşey yolunda diye.
Bir de alkol testi istediler benden. iii...rezalete bakın. Sevmedim ben bu trafik çağırma işini. Üflemem gerekiyormuş..ya alkol cıkarsa bende şimdi. itiraf ediyorum: İçtim. ( ne şans) Hiç sevmem şarabı.. anlamam.. üstelik uykumu getirir hemen. Bana hitap etmez tadı. Şarap kültürüm yok diyim. Bu bir kültürse eksiklik tabi. Ama o gün hiç yapmadığımı yapmış..yemekte oğlumun şerefine yarım kadeh içmiştim. Acaba çıkarmı. Çıksada sınırı var biliyorum ama az bile çıksa bayanız ya.. mahcup olacağım. Erkek olup erkekliğin şanından diyecek halimiz yok ya. Çıkmadı. Şükür. Bıyıkaltı bir gülüşe katlanamayacaktım. yada bana öyle gelecekti.
Arabayı trafik otoparkına bıraktık. Arkadaşımın arabası ile eve gidip belgeyi bulduk. Sonra döndük ama inemiyoruz ki.. aracımın kitli tutulduğu yerde kurt kopeği dolaşıyor. Bizi bekliyor gibi (ne şans) hava karanlık. Neyse halloldu. polislere onaylattık. Ama helal olsun adamlara.. hiç taviz vermedikleri gibi.. sonradan verdiğimiz belgenin de tarihine cok dikkatli baktılar..El çabukluğu ile o saatemi çıkarılmış diye belki.. Sonra arkadaşım yarım kalan ziyaretine gitti, bense eve döndüm. Saat 21:30 yorgunum. Aklıma sonradan geldi. Tüm hatayı ben üstlenmiştim çarparak ama o acaba yol ortasına kitleyip gitmekle hiç hatasızmıydı. Dörtlüleri de yoktu. Neyse..Komsu O. Terbiyesini hiç bozmadı ya..Sağolsun. Yarın gidip alacağım tutanağı. Oğluma da hayat dersi oldu. Hiddete şiddete gerek olmadan herşeyin çözümü bulunabiliyor. Yeterki cana gelmesin. Kalpler kırılmasın. N'apalım. Durun bi ağliyim :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı