8 Ocak 2009 Perşembe

Bugün iki arkadaş buluştuk. Amacımız peşpeşe iki filme gitmekti. Vildanı da gelsin istedim ama işleri yogunmuş.. bir de Aynurum var aradım diş doktorunda randevusu varmış.
Biz iki Dilek derhal harekete geçtik. İLk film de koca salonda iki arkadaşız..başka kimse yok. Filmin başlamasına 10 dk. Bu süre içinde ne havadisler varsa konuşacagız ama ne mümkün reklam filminin had safhada açık tonundan nerdeyse kendimizi dışarı atacaktık. Bu arada iki kişi daha girdi içeriye.. en arkanın en ters köşesine oturdular. Çok muhabbettelerdi.
Film bitti biz çıkarken onların aynı muhabbeti kesintisiz güç kaynagı gibi idi.
Bu filme önyargısız gitmeyi sevenlerden biri olarak gittim.
Ama şöyle; Önce bu Türk filmine gittik ..bitince çıkıp yarım saat sonra da Avustralya isimli filme girdik.
Türk filmlerini destekleyenlerden biri olarak, emeğe saygımı tümden rafa kaldırarak bu filme hiç gitmemiş olmayı yeğlerdim.
İlk filmin dilimizde bıraktığı bayat, ham ve kekrek tadı atmak için bir tavuklu burger tıkındık çay eşliğinde. Hatta tavuğun hikmetindenmidir bilinmez.. ben biraz da zıplayıp saçlarımı sağa sola saçtırdım ki üzerimden ilk filmin tozları gitsin.
Avustralya filmi ellerimizdeki lezzetli çay eşliğinde başladı..
O ne ben bu filme gittimmiydi ne..annem zamanının fillerin öcümüydü..yoksa kolorado da çekilen kovboy filmimiydi.. ikinci dünya savaşı mı yoksa japonların nagazakideki..
yada mistik güçler.. anne oğul.. sevgili mevgili..
Her telden her konudan arajman paketi gibi.. begendigini al.. begenmedigini at..Gitti benim 5 saat.. Evime döndüm yüzüm bir karış :(
..İşte böyle.. sustum. :(
Neden Issız adamdan sonra begendiğim bir film cıkmıyor

1 yorum:

  1. dilek şahane bir anlatım olmuş inan bayıldım! ben bu avustralya ya gitsem mi gitmesem mi karar veremedim:) en iyisi ben avustralya kıtasına gideyim daha iyi olacak galiba:))

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı