24 Kasım 2009 Salı

İstanbuldan oğlum geldi

Bugün Oğlumla birlikteyim. İşleri yogun ..zarzor izin almış.
Gecikmiş bir askerlik tecil işlemi var.
İstanbul askerlik şubeleri çok kalabalık oluyor diye koyümüze geldi.
Burada yarın günde tenha tenha işi biter.
Biliyorum ki kalmaz.. koşa koşa işe gider.
Arabamla sabah 8 de şubeye bıraktım..
annemlerin evine kahvaltılarını hazırlamaya gittim.
bir saat içinde şube önünden oğlumu aldım askeri hastaneye kontrole götürdüm.
her mesafe 40 dk.
Askeri hastanede bu sabah yeni tebligatla muayene durdurulmuş.
bir saat mesafedeki başka hastaneye yönlendirilmiş.
Arabamla son hız oraya yetiştik. Ama o hastane kabul etmedi.
Çünkü yeni durumu bildiren yazı oraya gelmemiş.
Ortada kaldık.
Çeşitli telefon trafiğinin neticesinde.. hastanedeki işlem saat 4 de bitti..
Yeniden askerlik şubesini bulmamız saatte 120 km hızla gitmem
sayesinde 4:30 idi.
Bu sefer şubeye, geç oldu yetişmez diye almadılar.
Erlerin sevk yerlerinin belli olduğu gün dolayısı ile
zaten kalabalık had safhada idi.
Görevlinin insanlığı ile içeri girildi ve 5 e kadar işlem tamamlandı..
askerlik iki sene ertelendi.
Benim evlat İstanbula döndü.
Yaptıramasa idi hiç iyi olmayacaktı ..
çünkü daha önce de izin almış ama sistem kesik diye o gün
işlerini yaptıramadan dönmüştü.
Bunu yaziyim de bu günü unutmiyim dedim.
Gece rahat uyuyamadım tabii..park yerinden arabam çalınmıştı
rüyamda.. aradım durdum..üzüldüm geçtim.
İnsan dört kere aynı rüyayı görürmü.
Akıl ve ruh yorgunluğum bugün de sürüyor. Dinlenmem lazım.
Sinema bana iyi gelir ama
2012 felaket filmi olmaz..
Romantik vampir filmine gitmiştim.
Kıskançlık diye bir film var.. Gelin görümce filmi ..oda olmaz.
Vildanın işi yogunmuş..aynur baklava açıyormuş.. Dilek resim kursunda..
Arıyorum hala bana yar olacak kim var diye..bulacagım inşallah
Gülşen , Ruhan ne alemdeler acaba..
internet mi takılsam..
Hava da güzel..
Siz ne yapıyorsunuz?

2 yorum:

  1. Dilekcim, kimseyi bulamamışsın sinemaya gidecek öyle mi? Dur akşam gelecem ben oralara.. En azından bir kahve içimi görüşürüz belki ne dersin?
    Senin bu bloga yaz arada... Ne alemdesin öğreniyorum böylece kardeş:)

    YanıtlaSil
  2. Sağol vildan ya.. valla ilaç gibi gelirsin..kafam dağılır..hatta dağıldı bile :)..a.. iyiyim lafı bile yetti..
    -eh o zaman gelmeme gerek kalmadı
    (sen dedin bunu )
    :(((.. ????

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı