18 Kasım 2009 Çarşamba

Üşütmüşüm.. kırılıyorum..hapşuruyorum.
Hapşurmak istemiyorum aslında .. öyle olunca daha da peşpeşe patlıyor.
Babam dedi ki;
- Hani biz böceklere ölsünler diye filit sıkarız ya..
işte sen de bizi hapşuruklarınla filitliyorsun.
Yarın evine git..orada rahat rahat dinlen..iki gün kal.

Gece rüyamda annemi ölmüş gördüm. Ne yapacagımı bilemiyorum.
Ağlayamıyorum. Şaşkımın. Her kafadan bir ses çıkıyor.
Kim ne derse onu yapıyorum.
Oysa daha önce kaybolmuş gördüğümde ne cok ağlamıştım.
Kaybolduğu için korkar diye düşünmüştüm..çok üzülmüştüm.

Sabah hem rüyamın etkisindeyim.. hem hastayım .. hem de hava soguk yollardayım.
Bakkaldan 4 tane gazete aldım pazar ekleri var.

Keyif yapacagım yatacığım ve yorgancığımla.

Tv de zap zap gezeceğim

İnternette sörf edeceğim

Dağıtacağım evimi her yere yayılacagım. Şarkılarımı özlemiştir duvarlar.

Yerleri ayak seslerimle inleteceğim
İh..ih..

Hastalık güzel şey be kardeşim..bööle insanı hür eder işte.. heyyyy...

**
Evimdeyim işte.
Aa..yatagımın üzerindeki yorgan yok ( yıkatmaya vermek için
paket yapıp bagaja koymuştum. Kuru temizlemeci taşındığından
bagajda kalmıştı.). Başka yorgan kullanmayı hiç sevmem.

Kablolu tv çalışmıyor..borcuna baktırdım.. borcu yok..
arızaya haber verdim gelecekler beklemeliyim.

Bilgisayarımda modem çalışmıyor.. borcu varmış gittim ödedim akşam düzeldi.

Yoruldum.. üzüldüm.. acıktım.

Vildancığım çorba getirdi.. Çok iyi gitti.

Ertesi gün düşündüklerimin hiç birini yapamadan daha yorgun
annemle babamın evine kahvaltılarına yetiştim.
İyi ki dönmüşüm. Fırını düşürmüşler.

Ne zaman ben yokum.. boylarından büyük işlere heves edi,yorlar
İspatlayacaklar ya ben olmasam da başaracaklarını.

Onlar benim saygıdeğer ..sevgideğer.. eşi menendi olmayan annem ve babam
Aynı zamanda afacan iki küçüğüm :)

5 yorum:

  1. geçmiş olsuuunn.. ben de bu günlerde küçük de olsa bi grip geçirsem de evde yatsam mı diye düşünüyorum açıkçası:) işe gitmemek için güzel bahane benim için :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Kübracığım. Aman hasta olma sen. Kendine yorma. Onun yerine halamın kimsesi yok hastalanmış gibi filan al iznini. Yada en yakın arkadaşım evleniyor gibi. Nasılsa yakın arkadaşların evlenmesi bitmez :) sevgilerr.
    Dilek

    YanıtlaSil
  3. Kim hastaymış bakayım.. Yok valla! Daha dün benimle Volkan Konak konserine gelen, Dilek değil miydi? Dilek yoksa o senin suretin miydi:)) Biliyorum biliyorum.. Benim çorbam sana iyi geldi:)

    YanıtlaSil
  4. Evet Vildancığım kesin senin çorban kurtardı beni. Daha içerken hissettim alelade bir çorba olmadığını. Gizemli bir aroma ve kıvam vardı. Sihir gibi renkler yanıp dönüyordu üzerinde. Tahta kaşıkla karıştırırken kaç çeşit baharat ve dua kattın içine merak ettim. Çorbayı kimden öğrendin..kimden el aldın merak ettim arkadaşım .
    sevgiler
    Dilek

    YanıtlaSil
  5. Ohoo! Sen bütün sırlarımı istiyorsun kardeş.. Olmaz ki veremem! İhtiyacın olunca söyle, gönderirim hemen:)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı