2 Ocak 2010 Cumartesi

yeni yıl bana göz kırptı :)

Akşam yeni yıl kutlaması var evimizde :) alışveriş yapmalıyım dedim.
Hava da nasıl güzel.. nasıl güzel. Sanki ilkbahar gelmiş gibi bir heyecan içimde.
Kuşlar da şaşırmış cıvıldaşıyorlar. Şaşkın şeyler.
Hem yürüyorum hem içimden şarkı söylüyorum. Onlar şaşkın , ben de şaşkın.
Sonra alaca karanlık başladı .. hala sokaklardayım. Binalar koyu koyu, karanlık duruyor artık.
Gökyüzüne baktım..ayy!! pesbembe bulutlar, pamuk şekeri gibi öbek öbek..
aralarından görünen yanar dönerli maviler,
turkuazlarla binbir renge dönüşen neşeli bir gökyüzü.
İçim neşe ile doldu.
Derken gün batımının aksi istikametine doğru yürürken karşıma ne çıktı dersiniz..??
Altın rengi bir dolunay. Evet karşıma çıktı resmen. Çünkü ben onu görmek için çaba sarfetmemiştim. Söbee.. der gibi çıktı karşıma..muzipçe bakıyordu. Sevindim. Ona olan eski kırgınlıklarımı unuttum. Başımı iki yana salladım " hey Allahım" dedim..gülerek :).
Artık hava iyice kararmıştı. Arabama bindim, farlarımı yaktım, dönüşe geçtim.
Her zamanki yol ayrımına geldiğimde.. farımın aydınlattığı agacın gölgeleri karşı binaya düştü.
Bir sinema perdesine dönüşen duvarda , kuru agacın dallarının gölgesi , sağa sola kıvırarak bana eller havada dansı yaptı. Her gün geçtiğim yolda bu ışık gölge oyununu ilk defa görmüştüm.
Harikaydı. Herşey bana bir işaret veriyordu sanki.
Bu farklı algılama durumlarım bugun de devam ediyor.
Herşeyde bir iyilik güzellik hissediyorum. Galiba 2010 beynimdeki kanalları biraz daha açtı.
Dilerim yeni yıl herkese sevgi, saygı, başarı, iyilik, iyimserlik, sağlık huzur getirir.

2 yorum:

  1. Bayıldım bu yazıya. İçim umutla doldu. Teşekkürler Dilekcim! Seni çok seviyorum!

    YanıtlaSil
  2. Ben de teşekkür ederim beğenin için. Umut yüreklerden hiç eksilmesin :)
    Sevgiler
    Dilek

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı