4 Mayıs 2010 Salı

Yaşlı anne nasıl uyandırılır

Uykuda mısın ..sevgili yaa rim..uyaann!!! (tatlımı tatlı bir ses)
Aç kolları nı.. göreyim yü zünü..uyann !!! (kaba ve bed bir ses)
_Beni bırakın uyuycam.
Ama benim canım sıkıldı bekle bekle.
_z.zzz...zzzz..zzzz
Haplar isyan çıkardı. Seni istiyorlar. Daha da gelmezsen kutularına girip kapaklarını kapatacaklarmış. Yarına kadar çıkmayacaklarmış.
Caspirinin başına ağrı girmiş seni beklemekten.
Cpran sinirden bayılmış.
Tansiyon ilacının bile tansiyonu çıkmış fenalaşmış. Ya..
Damar ilacın ise ortadan çat diye çatlamış sıkıntıdan.
Kedi bile çamdan içeri bakıyor açıkmış mamma miyauvv diyor.
-hah.hah.hah :) gayret ediyim bari..hiç kalkasım yok..kızım beni bırak sen..halim yok.
İşte ondan çağırıyorlar seni. İlaçları yutarsan öyle sevinecekler ki..
o küçücük ayakları ile horon tepecekler sevinçten.
Sende kıpır kıpır..kikir kikir olacaksın. Yaa :))
_Maskara!. Hadi iyi birşeyler verde giyineyim bari.

**
Aaa.. yine uyumuşsun. niye yattın.
Artık haplar da darılmış galiba sana.
Dudaklarını sarkıtmış küsük küsük duruyorlar tabakta.
Üzgün, yılgın, keyifsiz, halsizler ve mutsuzlar.

hele o küsük bakışları yokmu. Yüreğin elvermez okkadar yani.
_aman allahım..offf!! hadi.hadi. bırak beni.
Ama bir gözleri de kapıda (fısıltıyla)..seni bi görseler.. seviniverecekler :)
( .. ve anne kalkar .. )

4 yorum:

  1. Şu sözü başkasından duysa insan bozulur da, annen sana bakıp da, "Maskara!" dedim mi nasıl da mutlu oluyorsun. Annenin dilinde her söz bir başka mı güzeldir nedir :))

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Aşkın.
    Tabii burada cocuksu yanlarımız devreye giriyor. Dış hayatta kalplerimiz çelik kadar katılaşıp buz gibi soğuyabilse de annemizin yanında ne ilginçtir ki un ufak olabiliyoruz. "Maskara" sözünün arkasındaki sevgi titreşimini duyuyorsunuz.
    Yorumunuz için çok teşekkürler
    Herşey gönlünüzce olsun:)

    YanıtlaSil
  3. canımcım;

    Yazdıklarını okurken bir taraftandan da müzik dinliyordum.JOEL GRARE in-Paris-Istanbul-Shanghai albümünden "nihavent" adlı eserini. Müzikle öylesine bütünleşti ki yazdıkların ve ben bir anda o çam ağacındaki kedi gibi hissettim kendimi...

    Sıcacık ve insanı bir anda sarıp sarmalayan cümlelerin hiç eksilmesin.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Sanemciğim.
    Biliyormusun bahsettiğim müziği çok merak ettim şimdi. Belki blogunda vardır bakacağım. Bu arada evde sağa sola koştururken önce bloğundaki müzikleri başlatıyorum aynı anda işlerimi yapıyorum.
    Bir aralar sergilerde duyduğum ama bir türlü esasına ulaşamadığım bir parça vardı. Müzik marketlerde bulabilmek için sesimle söylüyordum. Ama artık nasıl söylüyorsam..daha bize gelmedi diyorlardı..Belki bloğunda rastlarım diye de ümid ediyorum. Kilise barok müziğini andırıyor biraz. Aryamsı..başka da bir şey bilmiyorum hakkında. İnşallah bulurum.
    Sanemciğim herşey gönlünce olsun kendine iyi bak. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı