14 Temmuz 2010 Çarşamba

Gönüllere göre düğün


Son yılların en güzel düğünündeydim geçen gün.
Sebebi genç evliler kendi düğününde cok eğlendi. Arkadaşlarıyla çılgınca dans ettiler.
Gelinle damat birbirlerine ısmarlanmış gibi yakışıyorlardı.
Taze kayınvalide olan arkadaşım çok hoş ve kelebekler gibiydi.
Böyle genç, güzel,akıllı ve becerikli bir kayınvalide olduğu için arkadaşımla gurur duydum.


İnsan babasının vefatının 40 ı çıkmamışken düğüne gidermi?
Böyle arkadaşa gidilir.Gittim işte. O da gitmemi isterdi diye düşündüm.
Ama biraz geç gidip erkence dönmek zorundaydım.
Peki insan piste çıkıp oynarmı?
Oynadım valla. Babam aklıma gelene kadar
Anladım ki hayat denilen akıntı illaki katıp götürüyor.

Yine düğüne dönecek olursam
Bir masada eski dostlar (aman aman ne muhabbet).
Bir masada iş arkadaşları ( aman ne neş'e)
Bir masada çocukluk arkadaşları ( tahmininiz üzre ne şamata)
Karışık bir masada birbirleriyle tanışmaktan mutlu insanlar.
Ve daha pek çok masa arasında süregelen muhabbet trafiği.

Gelinle Damadın kendi düğünlerine gösterdikleri özen, dansları..
pastayı birbirlerine ikram ederken hazırladıkları mizansen..
nikah şekerleri..herşey cok güzel ve çok şirindi.
Kendileri kutluyor..
Uzun bir ömrü sağlık mutlulukla geçirmelerini diliyorum .
Sevgilerimle :)

1 yorum:

  1. Dilek, ne güzel yazmışsın:)
    Diyorsun ki duyduk duymadık demeyin.. Bir düğüne gittim düğün sahipleri misafirlerden çok eğlendiler:)) Galiba öyle oldu Dilek:) Hele gelin ve damat di mi?
    Sen acılı halinle geldin. Babacığını kaybetmiştin. Fulden ise 15 gün önce eşini.. Baran ise babasını.. Birlikte hem oynadık hem ağladık bir ara biliyor musun?
    Hayat ne çare ki böyle bir şey işte Dilek.. Biraz Allah Allah.. Biraz yallah yallah.. Böyle işte..
    Sevgiler canım. Katıldığın ve bizi onurlandırdığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı