17 Aralık 2010 Cuma

dostşure

Başardımm..başardımm:))
Hayatımın sonbaharında aşure yapmayı keşfettim. Gerçi pek aşure gbi olmadı ama neyse.
Kendi stilimde bir aşure yaptım. O yüzden adına dostşure demek istiyorum.
Hep gözümde büyürdü yapması. Öyle ya..hepsini ayrı ayrı geceden ıslat, Pişme derecelerine göre ayarla.
Bir sürü tencere tabak kirlensin, yerler batsın, kıvamını tutturama filan.
Tadı tuzu kıvamında bir aşure olmadı itiraf ettim işte.
Ama nasıl güzel..nasıl hafif..nasıl ferah anlatamam size. Şekeri de az üstelik.
O yüzden adına LightDostŞure diyebilirim gönül ferahlığı ile.
Yani Starbucks yada kahve dünyası ile anlaşma yapsam..
kahveleri ile değil ama LightDostşure ile namları dünyayı bir kere daha dolaşırdı inanın.
Ben yaptım diye demiyorum. Budur yani.
Size resmini koydum. Dağıtmadan önce cebimle çektim.
Aceleye geldi. Ama bakmaya doyamıyor insan..
sonra bozmaya kıyamıyor..
yediğinde ise tanrısına kavuşuyor. Budur yani
**fotografını sonra ilave etmek zorunda kaldım.

5 yorum:

  1. Hey ben var ya bayıldım bu dostşureye:) Kocaman bir kase bitirdim tek başıma.. Dilekcim sen hep yapmalısın... Ve bana en büyüğünü göndermelisin.
    Canımsın:)

    YanıtlaSil
  2. komşu köye aşure vermek sevapmışşş=)))

    YanıtlaSil
  3. Oyaaa... Sen aşure yapmadın mı dahaaaa:))

    YanıtlaSil
  4. yok en son ben yapacağım,en son yenen aşurenin tadı tamakta kalırmış(bunu ben uydurdum)..benim sırrım da burda iştee.=))

    YanıtlaSil
  5. Alemsiniz siz kızlar ya.. Varya benim mutfakta yapalım diyorum üçümüz hepbir ağızdan. Yada başka bir şey olabilir. Mesela lahana sarması.
    Sanırım Vildan en hızlı bitirir.
    Oyanınkiler çok sanatsal olur.
    Benimkileri de benden başkası yemez zaten.
    Ama ne cok güleriz.
    Aşue bize daha bir uyar sanırım. Onun da adını hertelden aşuresi koyabilirz.

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı