28 Nisan 2011 Perşembe

bir gece hikayesi

Arada ufak çılgınlıklar yapmak iyidir. Hele de benim gibi monoton yaşayanlar için hayat verir.
Sabah erkenden bizim köyden İstanbula gidecektim.
Ne hoş birşey benim için.
İstanbuldaki evin kapısını anahtarımla açacagım.
Daha yaşanabilir olması için bir iki eşya daha alacağım eve.
Mesela benim de kalabilmem için bir kanepe bir koltuk vs.
Yoksa bana uyumaya oturmaya yer yok o evde.
Erken yatan.. erken kalkar.. yol alır ya.  erkenden yattım.
Ama nerdee..uyuyamadım bir türlü. Saatler geçiyor..uyku yok
Gözlerim cin gibi bakıyor. Aklım orada yapacagım alışverişlerde.
Saat sabaha karşı 2 oldu.. biraz sonra 3 oldu.
O sırada bir fısıltı duydum kulağımın dibinde. Bana mı öyle gelmişti acaba.
Nefesimi tutup bekledim. Bir konuşmalar oluyordu resmen.
_Ne farkeder ..ha gece ha gündüz.. Diyordu biri
_Eminmisin bak! harekete geçiyorum. Dedi diğeri.
Sonra ikisi birden
_Madem öyle .. o halde böyle deyip beni yorgana dolandığım yerden fırlatmaları ile
kendimi jet hızıyla giyinip araba oturmuşken buldum.
Gecenin 4 ü olmuştu. Bir hışımla bomboş yollardan  gazlayıp izmit- derince-hereke-gebze..
Kartaldayım :) Harika.
İyiki beynim ve bedenim kafa kafaya verip beni yola atmışlar.
Anahtarımı çıkarıp usulca içeri süzüldüm. Oğlum odasında uyumakta.
Ama ben ne yapacağım şimdi. Bırakın yatmaya..oturmaya bile sandalye yok evde.
Aklım ve bedenim aralarında fısıldaşırken bu konuyu atlamışlar demekki.
Yine bir ses duydum. Bu sefer içimde yankılanan güçlü bir sesdi bu.
Baba tarafımın batıda düşmanı alt eden mücadeleci genleri ile
Annemin güneydoğuda hatayı yurdumuza dahil eden zeki genlerinin ahenkli armonisiydi duyduğum.
Mutfak masasının üzerine cantanı yastık yap dolaptaki palto ve anorak ve kazakları yay..çık yat.
Aynen öyle yaptım. Ohh..iki saat uyumuşum.. gülümseyerek gerindim.
Ama birden panik oldum. Nasıl bir görüntü arzediyordum acaba beyaz masanın üzerinde.
Kendimi musalla taşında farzettim. Rahatsız oldum.
Yook kendim için değil. Oğlum uyanıp beni o manzara ile hatırlamasın diye atladım masadan.
Patırtıma evlat uyandı tabii.
Sarılıştık. 
_Anne bu bir rüya olmasın..Sen nasıl burdasın böyle??
_Anlatmiyim şimdi ..sonra bloğdan okursun dedim.
Artık güne başlayabilirdim.

11 yorum:

  1. Sevgili Dilek, ne de güzel yazmışsın gece maceranı :) buraya gelişlerinde haber et de görüşelim.. Sevgiler, kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Dilekcim, yaptıkların gözümde canlandı. Eser ne kadar sevinmiştir kim bilir? Böyle sürprizler hoş oluyor gerçekten. Yazıların da bana sürpriz oluyor:) Çok mutlu oluyorum sen yazınca..
    "su çok güzel, gelsene!"

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Fıstıklar.
    Buluşuruz mutlaka. Su da güzelmiş. Benimle eğlenirmisiniz.:)

    YanıtlaSil
  4. ben kesinlikle eğlenirim :))))) ama sen de tahtırevalliye bineceksin :)

    YanıtlaSil
  5. dilekciğim yazdıklarının bazılarını senin ağzından dinlememe rağmen okuduğumda dahada keyf aldım yeni buluşma dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Seyhancığım seni burada görmek ne güzel.
    Blogunda sanat yolculuğunu okumak ve tablolarını seyretmek temennilerim ile.
    Evet sen hadi de ben bizim köyden istanbula zıplayıveririm.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Vildan Oya ve Momentosa duyurumdur.
    Bir gün lunaparka gitmeye ne dersiniz.
    Kimseye söylemeyin ama aramızda kalsın :)
    Cumbada sıkıldım da..

    YanıtlaSil
  8. mahmureciğim, sen nediyorsun zıp zıp zıplar, hop hop hoplayarak gelirim :))))))

    YanıtlaSil
  9. dilek bu sefer ,tahtıravallinin öbür ucunda ben varım ,geçen sefer benim yüzümden binemedin herhalde...=)))

    YanıtlaSil
  10. Vay canına sayın seyirciler! Luna parka gidiliyor öyle mi? Ben sizi 10D sinemaya götürsem:))

    YanıtlaSil
  11. HayalKahvem gidelim gidelim...:))) çok merak ediyorum orayı da..

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı