21 Nisan 2011 Perşembe

ordan burdan

 Tüm iyi arkadaşlarımın sıra dışı bir yanları var. Bu yüzden onları çok severim. Farklıdırlar birbirlerinden hep. Ayrı bir renk , ayrı bir sestirler benim için. Bir araya gelindiğinde de bunca farklılığa rağmen hiçbir sorun yaşanmaz ve ortalık daha rengarenk olur. İyi ki varsınız kızlar!!
**
Bugün pazara gittim. Herkesin bir patatesciisi, portakalcısı, ot satan köylü kadını, çizme zeytincisi filan var.
Benim neden yok??.  Okadar ki onlara kek götürüyor..pazarda aşure dagıtıyorlar. Hatta evi yakın olanlar yemeğe çağırıyorlar. Ben niye öyle olamıyorum?
Her hafta aynı bir tezgahtan almayı bünyem red ediyor.Aidiyet duygum yok galiba..abone ya da tiryaki olmak gibi olgular beni rahatsız ediyor. Bu da benim aykırı yada yabani yanım galiba
**
Kitapçıdayım. Elimde kitap..acıkmadan yemeğe oturmak gibi. yesemmi yemesemmi..alsammı almasammı.
Yemeğin içindeki kepçe ile gizlice aşırırken yakalanırsın ya. Gizlice okumakta olduğum bölümden birden rahatsız oldum. Kitaba baktım çok kalın..sonra..kendimi dinledim. İçsesim dediki bana ''Bırak kaç..bırak kaç..' orada gelişigüzel bir yere yavaşça sürdüm kitabı ve çıktım dışarı. Ohh hürriyet. Daralan ruhum serpiliverdi birden de hatta başı göğe erdi. Yüreğim tüm dünyayı kucakladı sanki.
**
Marketteyiz arkadaşımla. Onun yanında parası yok.. benimse alacak bir ihtiyacım yok.Ama elimzde market arabası var nedense. Ellerimiz raflara uzanmaya başladı. Nelerle doldu sepet inamazsınız. Ama hani almayacaktık. Birbirimize baktık. Gizli bir anlaşma ile aldıklarımızı sepetin içinde bırakıp tüydük resmen.
Markette çıktığımızda doğru bir  şey yapmıştık. Hiç para harcamamıştık..ama sanki herşeyi de almış gibiydik.
Sanal alışveriş olur da..ruhsal alışveriş olmazmı :) Bu bile kısa günün karı sayılabilirmi bilmiyorum artık.
Yürüdük. Hayat güzel..Hava bedava..su bedava.. bedava yaşıyoruz bedava. Bir de market arabasındakileri raflara geri bıraksaymışız. Nerdeee.. bazan akıl bir karış havada oluyor işte.
**
Ben buradayım.. yazamıyorum ama sizleri izliyorum anlamında iki satır karaladım.
Bol yorumlu kalınız.
Sevgiler

**

4 yorum:

  1. Dilek :))) iyi ki yazdın, iyi ki varsın, iyi ki o sensin ! Ve iyi ki buluştuk :))) iyi ki çocuk ruhumuz var ve onu bol bol besliyoruz...

    Sağlıkla kal...

    YanıtlaSil
  2. Heyy!Dilekcim özlemişim yazılarını.. Keşke daha çok yazsan.. İnan ilaç gibi geldi bu yazı işlerimin arasında:)

    Şeyy! Bugün işe gelirken kapını çaldım kaçtım:)) Eğer kimdi acaba diye düşündüysen... O benim işte.. O ben:))
    Zilleri çalıp kaçan:))

    YanıtlaSil
  3. demek o sendinn..ben de site görevlisi sandığım için o saatte..nasılsa istediğim birşey yok diyeyerimden kalkmadım. Usulca da seslendim..''evde yokumm..evde tokuumm'' diye.
    15 dk. sonra kapı bir daha çaldı. O zaman düşündüm..o kimdi diye. Telefonla tek tek aramak da zor geldi. Tam faili mechul olarak kalacaktı ki..burada itirafını okudum.
    demek çalıp kaçtım öylemi..ama neden ayak seslerini duymadım.??
    sevgili arkadaşlarım hayal kahvem ve momentosa sevgileri ve teşvikleri için teşekkürler ediyorum. Sizler de iyiki varsınız..hep böyle kalın emi. Öpüldünüz.

    YanıtlaSil
  4. Dilek, su çok güsel, gelsene:))

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı