26 Haziran 2011 Pazar

İstanbul'u özledim


     
Binsem Kadıköyden vapura





       Martılara simit atarak..
     geçsem 10 yıl yaşadığım Beşiktaş'a 
  
Kabalcı kitabevinde 
saatler geçirsem..


 Beşiktaş iskelesinden yürüsem içerlere..
  


Çarşında Sultanahmet köftesi yesem..
Donatsalar sofrayı..



Börekler..tatlılar olsa.

Gezip dolaşsam çarşısını.
Balık pazarına uğrasam..
7-8 Hasan Paşa fırınından kurabiyeler alsam mesela.


 Sonraa..
Ver elini Ortaköy.


Kumpir falan istemem.





Sadece
 ince belli bardaktan tadına vara vara demli bir çay içsem
!
BİLMİYORUM Kİ..!!

çiçeklerimi özledim





13 yorum:

  1. Ben biliyorum! Bu bizim güzergah... Hemen yapmalıız canım.. Hemen:))

    YanıtlaSil
  2. Vay İstanbul yolcuları bir ikiiiiiiiiii !!! :))) beklerisss efeeemmmm :)

    YanıtlaSil
  3. Olmass!!..ben yalnız gidiciyim.. :(

    YanıtlaSil
  4. aaa bravo !! tek başına olmak da pek keyiflidir İstanbul' da Dilekciğim. :) kararına saygılıyım.

    YanıtlaSil
  5. Çünkü sağa sola hayran hayran bakacağım..adımlarım birbirine dolanacak havalara bakarken. Şapşal..avanak..seldüm süldüm ve yel yepelek, yelken kürek gezmek istiyorum. Siz yanımda olursanız beni düzeltmeye kalkarsınız..karışırsınız.
    Bu manada yani.

    YanıtlaSil
  6. Hıımm..
    Demek böyleyken böyle..
    Peki,teklif var, ısrar yok..
    Momentos'la ikimiz gezeriz öyleyse:)

    YanıtlaSil
  7. Evet evet.. biz de beraber takılırız :))

    YanıtlaSil
  8. eee dilek berduş berduş dolaşacaksa,bende üçlerim artık(dilek eminmisin,son kararınmı)..=))

    YanıtlaSil
  9. Çok iddialı konuşmuşum..gidemedim istanbula. İzmitte yaparım aynısını demiştim bugün için.
    Ne gezerr..yine olmadı. Üstelik bugun benim yaş günümdü. Kendimi şımartacak, kafama göre takılacak..kendime hediyeler verecektim.
    Allah razı olmadımı nedir tek başıma diye.
    Ben en iyisi yine size takılayım kenardan kenardan.
    Kabul ediyormusunuzzzz!!!! Canlarım benim :))
    En iyi arkadaşlarımm!!! :)

    YanıtlaSil
  10. iyikiii doğdunnn arkadaşımmm oldunnn..bak gördünmü biz bize takılsaydın en güzel doğum günü olurdu.eski günlerin hatırına alacağın olsun hadi.=))

    YanıtlaSil
  11. Haydi bakalım, nice senelerde seni daha nice renkli ve çeşitli maskelerle görmek dileğiyle Dilekcim :)))))) Kutlarım...

    YanıtlaSil
  12. Oyacığım bir daha kendi başıma programmı yapmak..töbe böbe :) ama bende yaş günleri bitmez. Mesela yeni yaşımın bir ayını doldurmam kutlaması yapabilirim. İnşallah hepberaber oluruz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkürler momentoscuğum. Beni başaramadık ama inşallah senin yaş gününün yaparız. Maskelerimi unutmuştum. Kendime yaş günü hediyesi alamamıştım. Aklıma sen getirdin. Bir ara gidip değişik bir maske almak beni mutlu edecek. Sevgilerimle. :))

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı