14 Haziran 2011 Salı

erik zamanı



                    Yeşil erikler çıktı. Badem salatalıklar çıktı.

                          Yedim. Hem de..Hepsini tuza banıp banıp yedim. 

O lezzetli domatesler tuza banılıp meyve gibi yenmezmi?
Onu da yaptım. Onca tuzdan sonra hararet basar haliyle.
Ayran istedi canım. Ama tuzu bol cinsinden. Onu da içtim.
Yoğurt sevmemn ama ayran olursa iki bardaktan az içmem .
İkinci gün de bu minval üzre beslenildi. Ama bu sefer yemeğin
tuzu da fazla kaçmış. Of yaa.. ne çok emek harcamıştım bu yemeğe..
Dökemem yerim ben bunu. Atılırmı yaa..yerim gider..
Ölmem ya'!!

*
Akşam vakti baş ağrım var. Yat uyu.. yat uyu diyor gözlerim.
Kulaklarımı kim çınlatıyor acaba. Kimler aleyhimde konuşuyor.
Kimler anıyor beni.

*
Arkadaşım aradı..çağırıyor gece oturmasına.
Bir gariplik var bende ama ne acaba.
Tansiyonumu ölçtüm bilekten hemencecik.
16 ya 9. Attım ağzıma bir tansiyon ilacı.
Sohbet ederken nasılsa düşer.
Doğru arkadaşımın evine.

Evde oğlumun bir yaratık maskesi var.
Merdivenleri çıkarken kafama geçirdim onu da.
Zor nefes alıyorum plastikten.
Arkadaşımın kapısı açıldı. Evin köpeği şoka girdi.
Kanepe altına kaçtı. Arkadaşım bir kahkaha patlattı.
O içten kahkahalar döndü dolaştı tansiyonuma merhem oldu (sandım)
çünkü
gece başımın damarlarını yol yol ağrımaya başlayonca
tansiyonumun 23 e 13 olduğunu anladık.
doğru acile.. iki dil altı hapı..bir iğne ile konuyu toparladık.
Buradan sevgili arkadaşlarıma teşekkürler.
iyiki varlarmış .
HERKESİN BİR KÖYÜ OLMALI BENİM  KÖYÜM GİBİ.
ORADA ARKADAŞLARI OLMALI BENİMKİLER GİBİ
HER GÜN GÖRÜŞÜLEMESE, GİDİŞİP GELİŞMESE DE
EN ZOR ANLARDA YETİŞMELİLER ARKADAŞLARIM GİBİ.


12 yorum:

  1. Sayende 3 beyazlardan tuzun ne kadar zararlı bir şey olduğunu yine anladık :)

    Ayrıca şu plastik kafalar bir gün ya suratına yapışır kalırsa diye korkuyorum :))) hani seni karşısında gören biri o korkuyla "hep böyle kalırsın umarım" diye bir cümle ağzından kaçırır ve evren de bu mesaja kayıtsız kalmayıp gerçekleştirir ya... valla olur mu olur... :)))

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlarım olmasaydı. Bu hafta seyahatte olacakktım. Hem de dört kolluyla :)
    Momentoscuğum sana bir şey soracagım..
    Olur da hani..hep öyle kalırsam beni arkadaşlığından silmezsin diymii???
    Yine beni gördüğünde sıkı sıkı boynuma sarılırsın diymii???
    Önemli olan ruh güzelliği zaten diymii??
    sevgilerimle :) öpptümm''!!

    YanıtlaSil
  3. Ah Dilekciğim ağzından yel alsın daha çok var dört kollulara yahuu.. tamam tamam kendimi zorlarsam seni o halde de öyle bir kucaklarım ki; valla kim kaçar bacakları arkasına vura vura görürüz :))))))

    Özledim, çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  4. Vay canına sayın seyirciler... Bizim kızlar gene ne muhabbet etmişler:)) Allah muhabbetinizi arttırsın e mi?

    Bu hikaye bana hhiiiççç yabancı gelmedi. Hiiç kurmaca filan değiiiilll.. Tamamiyle sahii:))

    YanıtlaSil
  5. Vildann..kahve içmek istiyorum. Katılırmısın. Bekliyorum bak hemen. Öptüm.

    YanıtlaSil
  6. Offf! Neden "kahveye gel!" dediler mi illüzyona uğramış gibi tıpış tıpış gidiyorum... Hımm..
    Tembelin tekiyim yaaa hazır edilmiş kahveye bayılıyorum. Bekle beniii geliyorummm:)))

    YanıtlaSil
  7. Bence yanılıyorsun HayalKahvem, bu senin seçmiş olduğun nickle alakalı ;)) eh pişmiş kahveye de hayır demez kimse.. di mi ama :)))

    YanıtlaSil
  8. Ne demişler bir acı kahvenin 40 yıl hatırı vardır. Kahve tatlı olursa benimki gibi daha kaç 40 yıl hatır artar tahmin edin. Bu durumda insan ömru de otomatikman artarsa bu kahve çok faydalı bir şey oluyor.
    Kahve için ömrüünüz artsın yani :)

    YanıtlaSil
  9. Tamam. Gittim Dilek'e.. Gittim gitmesine deee..
    Dilek şahane kahve pişirdi. Koydu önüme.
    Amaa.. İçemedim ki.. Boğazımda dizildi. Momentos olmadan olmaz dedim Dilek'e... Momentos gelse keşke bizim köye:))) Dilek de derinden bir "off!" çekti.Gelsin söz ne kanlı elle elini sıkacam ne de maske takacam:))dedi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ah ah benim güzel hatunlarım :)) için için afiyet ve sıhhat olsun sizlere.. inşallah ben de gelirim yine içeriz.. Kahvelerimiz eksik olmasın ömrümüzden :))

    YanıtlaSil
  11. dilekcim tansiyon filan çok erken değilmi=)),geçniş,gitmiş olsun ..maskeyle benim karşıma çıkma,korkudan genç yaşımda gidersem hakkımı helal eylemem ona göre=))bütün kızlar haydi kahvelerr havayaaaa...

    YanıtlaSil
  12. Evvet oyacığım bencede çok erken. Ben de zaten hiç ciddiye almadım. Biri bana kamera şakası yapıyor dedim.
    Oyacığım maskelerden vazgeçemiyorum. Geçen gün bir arkadaşa gittim. Oğluna hediye maske getirmişler. Biz meraklısı değiliz diye çocukları bana hediye ettiler maskeyi. Nasıl sevindim anlatamam sana. Ama söz sana sevimli maskeler kullanacağım.
    Görüştüğümüz ilk fırsatta inşallah. Demedi deme bak :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı