10 Temmuz 2011 Pazar

Onlarınki bir aşk hikayesi



Birbirleriyle sınıf arkadaşıydılar. İkisi de ortaokulda aynı sınıfta okuyordu o zamanlar. Okul bitti..dagıldılar.
Okurken zaten birbirlerinin farkında bile değildiler. Biri tıfıl bir oğlan .. diğeri tıfıl bir kız.
**
Aradan yıllar geçti.
Kız ingilizce öğretmeni olup mezun olduğu kolejde öğretmenliğe başladı.
Oğlan ise öğrenimini en iyi şekilde yapıp ayrıca çeşitli yurt dışı deneyimler kazandı ve dubaide çalışma hayatına atıldı. Zaten hiçbir zaman kesişmemiş yolları şimdi iyiden iyiye ayrılmıştı.
**
Oğlunun hasretine dayanamayan aile bir zaman sonra Uçakla dubai ye uçtular. Onları hava alanında Can karşıladı. Düşünceli çocuktu. En iyi otellerde ağırladı gezdirdi yedirdi. Ailesi yanında idi. Mutluydu. Türkiyede olsa daha mutlu olacaktı ama dile getirmiyordu. Ailenin de geri dönüşü yaklaşmıştı.
**
Seda ise bayram tatili dolayısı ile aynı günlerde Ailesi ile birlikte dubaiyi hayran hayran gezmekteydi.
Ve otelin önünde karşılaştılar..Biri çıtır çıtır cıvıl cıvıl bir genç bayan.. diğeri çocukluğunu üzerinden atmış genç iş adamı. Simalar aynı.
**
Gurbette karşılaşmanın verdiği sevinç ve birbirlerine karşı olan merakları ile dakikalarca ayakta konuştular.
Can şirketten gelen telefonların sohbetlerini sık sık bölmesine rağmen ayrılırken kızın telefonun almayı unutmadı ve izin isteyip ailesinin kendisini beklediği otelin giriş merdivenlerini hızlıca çıktı.
**
Seda için bu karşılaşma tam bir sürprizdi. Sevinmişti Canı böyle gördüğüne. Ne ara bu kadar çok lisan öğrenmişti. Hadi ingilizce almanca portekizce bir yana..urduca arapçayı nasıl öğrenmişti. Helal olsun yani.
Tesadüfe bak. Yıllar sonra kimin aklına gelirdi bu şartlarda karşılaşılacağı.
**
Can ise otele döner dönmez ailesine heyecanla anlattı olanları. Sonra arkadaşlıkları telefonla sürdü. Kısa bir süre sonrada Can Türkiye'ye kesin dönüş yaptı.
**
Önce ailelerini tanıştırdılar. Olgun insanlardı her iki taraf. Zaten memleketleri de aynı çıktı büyük bir tesadüfle. Sözlendiler. Sonra Can askere gitti kısa dönem. Bu zaman da Seda sık sık kayınvalideyi ziyarete geldi. Birbirlerine moral verdiler. Seda açık yürekli bir kızdı. Kalbinin içiyle dışı aynı idi. Samimiydi her zaman ve Sözlüsünü de çok seviyordu..Zaten birbirleri için yaratılmışlardı sanki.
Can askerden dönünce nişan, Kına gecesi..


kız almaca ..



konvoy ve düğün yapıldı.


Hepsi  çok güzel oldu. Ben de yakınları ile birlikte ..yakinen mutluluklarına sahit oldum.
Güzel bir işle birlikte Konyadaki hayatlarına adım attılar.




Seda ve Can'a mutluluklar diliyorum. Sevgilerimle.. :)



6 yorum:

  1. Heyy! Acaba bu hikaye neden bana bu kadar tanıdık geldi. İnanın gerçek gibi yazmışsınız Dostca...
    Bu kadar etkilenmezdim yoksa:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yoksa ikimizde aynı nikahtamıdık..
    Yoksa kına gecesinde uzak masada benzettiğim kahve içerken ne yazıyor bu bayan dediğim kişimiydin :)
    dünya küçükmüş:.) sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  3. :))) sizi gidi siziler... nerdeyse bu aşkın mimariyeleri diyeceğim vallahi :)
    Daha fazla ihtiyaç var böyle aşk hikayelerine :)
    Selamlar,

    YanıtlaSil
  4. Momentoscuğumm...
    Aynı fikirdeyim..hadi o zaman pamuk eller klavyelere :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Valla ben habire yazıyorum.. bakalım hangisi kısmet olacak birilerine :)))

    YanıtlaSil
  6. Ben de epeydir ihmal ettim buraları. Bir taktraş ediyim bakiyim kimler neler yazmış. Bir heves ben de yazarım belki. İyi bak kendine.

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı