27 Temmuz 2012 Cuma

hayat bana şaka yapıyor olabilir mi


Oğlum başka eve taşınacak. Badana yaptırmalıyım önce.
İçi öyle kirli öyle kirli ki..sanki giren hiçbir kiracı badana yapmamış gibi.
Duvarlarda yeri boşalmış çerçeve izleri.. sahipsiz  kalmış hatıralar gibi yüzüme acı bakıyor.
Anlamlı anlamsız çakılmış irili ufaklı çiviler ''sökme beni.. kıyma bize'' der gibi.
Yardımcım ve kocası ile acımadık bastık badanayı duvarlara..
döktük çamaşır sularını mutfak ve lavabolara..
Ohh.. miss!!
Her yer parladı. Ama akşam karanlığı da çöktü.
Yorgunluktan kolumuz kanadımız tutmaz oldu.
..
Evime dönerken geldi bir kamyon benim arabama yandan vurdu.
Yan tarafım boydan boya çizildi ve çöktü
Oysa ben kendimden korkuyordum kaza yaparmıyım diye
Şöför uykuluydu.. kör noktadan görmemiş beni sözde..
Neyseki kamyonla paralelliği sağlayıp kendimi kurtardım.
Zaten iki şeride inen trafik iyice yavaşladı.
İnen diğer kamyon şoförleri parçalayacaktın arabayı diye kızdılar.
Hemen yan bir yola sapıp tutanak düzenledik.
Onun plakası 676 benimkisi 677 idi.
İkimizde  birbirimize bakıp tesadüfe bak dedik.
(yoksa bu bir şeyin işareti olabilirmiydi)
..
Ertesi gün arabayı bakıma götürürken hiç de gece göründüğü gibi
dehşetengiz bir hasar gibi gelmedi bana..Hafifçeçik bir şey .
Moralim düzeldi içim açıldı..hayat güzel.. Lay lay.. lomm!! :)
..
Oğlum aradı. Badana iyi olmamış. Her yer dalga dalga kalmış.
:(
Lambanın ışığında ne de parlak ve temiz görünüyordu oysa :(
Olsun yine de mikroplar kırılmıştır..
Duvarlardaki hatıralarda biraz olsun durulmuştur.
Eşyalar yinede temizlenmiş bir eve taşınacak.
Kendisi askerden dönünce gönlüne göre yaptırsın inşallah
:))
Şimdi geç oldu . Uyumalıyım. Yarın erkenden taşımacılar gelecek.


Yeni bir semt..yeni bir ev.. 
Askerden sonrada inşallah iş ve eş olur.(tabiiki oğluma)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı