17 Eylül 2012 Pazartesi

ARTIK BEN DE ASKERİM

Bugün askerimi diğer 5 ayını geçireceği Mardine uğurladım.
Saçlarını 3 numara traşa vurdurdu yeniden ve asker asker gitti.
Arkasından baktım. Ne ara bu kadar büyümüştü.
Doğduğunu biraz ele geldiğini hatırlıyorum.
Sonra takip edemediğim bir hızla bu yaşlara ışınlandı 
gibi geçti zaman.


Ben bir asker annesiyim.
Duygularımı hizaya çektim. 
Duygularıma  ''Hazır ol'' dedim.
Duygularıma ''Silah omza'' dedim.
Dondurdum.
Aklımı  başlarına muhafız diktim.
Beş ay boyunca bu böyle.
Bana soru sormayın..
konuşturmayın
Didiklemeyin..didmeyin.



Askerlerimiz sağ salim dönsün..
Tüm Annelerimiz sevinçle evlatlarına kavuşsun.



6 yorum:

  1. Mesaj alınmıştır. Aynen yapacağım. Tamam.

    Merak etme sen, inşallah sağlıkla dönecek.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Sağol kardeş.. beni en iyi sen anlarsın :)

    YanıtlaSil
  3. selam olsun asker anası,benden de hazırrrr olll.tıp...son söz ,sağlıkla anacığına kavuşsun...

    YanıtlaSil
  4. :) sağol oyacığım..beni en iyi sen anlarsın :)

    YanıtlaSil
  5. Sağlıkla oğluna kavuşmanı diliyorum tez zamanda.

    YanıtlaSil
  6. Sağol hüznün tadı. Allahım tüm dileklerimizi duysun. :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı