28 Kasım 2012 Çarşamba

Aksimiyim ne..

Bugün yolda bir arkadaşa rastladım. Karı koca geliyorlar karşıdan.
Güzel insanlardır.
Tiyatro geceleri düzenlemişler. Mahalleye haber vermişler. Toplanıp gidiyorlar.
Sen de gel dediler. Bendeki cevap aynen şöyle.
-Amann gelmiyim ben. Sinema olsa giderdim.
Seçim şansım var.
Tiyatroda sıkılıyorum. her oyunu beğenmiyorum.
Yarıda bırakıp çıkmak olmuyor.
Kendimi cezaya kalmış gibi hissediyorum. Dedim
Arkadaşlarım cevabım karşısında şaşırdılar.
Ama filan diye itiraz edecek olsalarda..
Emeklerine saygım var..
Çok da takdir ediyorum tiyatrocuları.
Ama isteyenler gitsin. Bana dayatmasınlar.

a.aa..kendime şaştım. Neoldu böyle bana. Eski idareci.. politik ben nerde?
Nerde  yerli sanatcıları desteklemek?

**
Başka arkadaşlar geliyor karşıdan.
nakış kursuna gidiyorlar..çok mutlular.
Renkli iplikler almaya çıkmışlar.
Kendileri de rengarenk zaten.
- Gel gel sen de katıl bize diyorlar. Kucak açıyorlar bana. :(
Sevmem ki nakış. Eğ başını saatlerce iğne batır çıkar.
Ne için? Sandık için.
Çarşılar dikiş nakıştan yıkılıyor zaten. İşim olmaz dedim.
Onlar bana sevimli sevimli bakarlarken izin isteyip ayrıldım.

Nedir bu nadanlığım anlamadım.

**
Arkadaş telefon etti.
-Spora gitmeye karar verdik. Seni de yazdırdık. Geleceksin bak!

Üff.. İşin yoksa onların belirlediği saate uy.
 Sabah açılamam ki ben.Bir de üstelik kapalı alan.
Güneş görmez..Hopladıkça tozlar kalkacak.
Etraf ter kokacak.
Kara koyun değilim ama akıl var mantık var.
Yoksa heveslerimi mi yitirdim.
Kendimi yaşlı mutsuz ve aksi hissediyorum sanki.


aa...sahiii.. benim  Udum vardııı :)
Size söylemeyi unuttumm..bir hoca buldum ve bire bir ud dersi alıyorum.
Evet..evet beni ud paklar. Hani adı UDİYA olan ud.
Udun gövdesi boydan boya çatlamış.
Sapında ise yanlış kaynamış bir kırık var
Böyle yaralı bereli bir şey işte.
Çaldıkça anlatıyor bana kenarından kıyısından hayatını .
Benimkide hayatmı dedirtircesine.

Ya benim midem kazınıyor. Sabahtan beri yemedim
Açlıktan olabilirmi menfiliğim. Kesin ondandır
Dur bir yumurta yapiyim..
Sonra da çalayim bir trakya havası ..
gelsin keyfimiz yerine.. :)






Çok iyi geldi. Arkadaşlarımın faaliyetlerine katılabilirim artık
Tabii beni aralarına alırlarsa.. :)






4 yorum:

  1. Hoşlanmadığımız şeyleri yapmak için hayat çok kısa. Udunla mutlu mutlu yaşaman en iyisi:))

    YanıtlaSil
  2. http://dostca99.blogspot.com28 Kasım, 2012

    Evvet Hüznün Tadıcığım. Taraftan bulduğum için mutlu oldum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Genellikle "Zor insan!" derler kibarca!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılacak birşey yok..insan halleri işte :-/

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı