8 Mart 2014 Cumartesi

BUGÜN DÜNYA KADINLAR ve Baş Hala GÜNÜ



Ben bugün evden çıkmadım. Kimsenin kadınlar gününü kutlamadım. 
Kimse de beni kutlamadı. Kendime yemekler yaptım. Suratımı sallandırdım.
Yaptıklarımdan azar azar yedim. Gerisini derin dondurucuya koydum.
Yalnız inatçı, müdanaasız, muhalif yaşlı bir kadının kemikleşmiş huylarından 
vazgeçemeyeceği görüntüsü ile evin içinde sinameki pozlarda dolaşıp akşamı ettim.
Hiçbir şeye üzülmedim, pişman olmadım, beklentiye girmedim, mecbur hissetmedim.
Sonra yapabileceğim pek çok seyin olduğunu ama yapmama seçeneğinin beni 
sorumluluktan uzak, özgür hissettireceğini düşündüm.
Ve o sırada..çook güzel bir haber aldım.
Böylece istersem farklı bir moda geçebileceğimin aralık kapısını gördüm.
O kapıdan geçtim. Habere doğru ilerdedim. İyi ki ilerledim
Şimdi sevinç içindeyim.
Artık ben bir GRANDAUNT um
Hem de En Baş Grandaunt  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı